Re: strona RN ZHP=było: Re: [Czuwaj] re: tani obóz

Czw, 13 Kwi 2006, 14:05:02 CEST

----- Original Message -----
From: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 13 April 2006 13:38
Subject: Re: strona RN ZHP=było: Re: [Czuwaj] re: tani obóz

> Do naszych zasług należy na pewno inne, poważne podejście do tematu karty
> rabatowej, wnieśliśmy skutecznie uwagi do kierunków działania GK,
> opiniowaliśmy dokumenty i uchwały, wypracowaliśmy 10 wniosków do bieżącej
> realizacji przez GK, na nas spada odpowiedzialność za obcięcie budżetu
> płac
> GK o 200.000 zł.

Dzięki. Przynajmniej [czuwający] wiedzą, ze ta komisja coś zrobiła. Dobrze,
gdyby to poszło dalej.

Naprawde uważam, ze jest wazne, aby nasi instruktorzy dostawali informacje,
że "tam na górze" cos sie dzieje, i że ktoś o nich dba (jak równiez o ich
kase, ktora do góry idzie).
Naprawdę uważam, ze to polepsza jakość pracy organizacji, zaufanie szarych
ludzi do swoich władz.
Oraz uważam, ze tego nam w ZHP brakuje, skoro można poruszyć wątek
realizacji strategii...

Może sie mylę, nigdy nie byłem "złotym ani skórzanym sznurem" i nie znam
rzeczywistości od drugiej strony.

I mam tylko cichą nadzieję, ze w przyszłości nie dowiemy się, że cos kuleje,
bo robia to "wolontariusze", bo "RN obcięła nam budżet płac o 200 000 zł" (a
to jest z 8 etatów).

DJD