[Czuwaj] Zapomniane sprawy

Czw, 13 Kwi 2006, 15:14:40 CEST

----- Original Message -----
From: "Seascout" <seascout w go2.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 13 April 2006 14:28
Subject: RE: [Czuwaj] Zapomniane sprawy

Z drugiej strony - jak opowiadał nam na RN Skarbnik - sprawa się komplikuje,
bo podobno ktoś gdzieś publicznie oskarżył o spożywanie alkoholu jakieś dwie
druhny (ja nie wiem gdzie, wydaje mi się, że w żadnej z relacji które
czytałem nie padły żadne dane identyfikujące). Jedna z tych druhen jest
poważnie chora, ma uszkodzony błędnik i może wyglądać, że się zatacza, a
druga w czasie pobytu na Głodówce miała problem z nogą i ponownie ktoś
złośliwy mógłby uznać, "że nie trzyma pionu".

I te druhny - jak mówił skarbnik - chcą się zwrócić do sądu powszechnego z
pozwem o zniesławienie - choć nie dostaliśmy informacji kto kogo i gdzie
zniesławił.

Więc... sprawa jest w toku.

===

Śledziłem sprawę, ale nigdzie publicznie nazwisk nie widziałem. Jedyne co,
to to, ze jedna z osob zobowiązała się przedstawic komendantce Ch pisemne
oświadczenie ze szczególowym spisem rzecz, ktorych była świadkiem.

DJD