[Czuwaj] Uwłaszczenie w ZHP ;)

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Czw, 13 Kwi 2006, 18:29:43 CEST

czesiek.harcerstwo napisał(a):
> [...]
jak dla mnie, to jest całkiem logiczne, że sprzęt należy do KH i jest
przez nią magazynowany,
bo tak jest zdecydowanie taniej i pozwala racjonalnie wykorzystywać
sprzęt przez całe wakacje.
całe rzecz w tym, aby koszty wypożyczenia sprzętu były realne, tzn.
zawierały realną amortyzację
i koszt magazynowania, i aby amortyzacja była przeznaczona na naprawy i
wymianę zużytego sprzętu,
a nie służyły zarabianiu pieniędzy na utrzymanie komendy.

a "uwłaszczenie" szczepów, z których część byłaby zainteresowana
maksymalnym obniżeniem opłaty uczestnika obozu, mogłoby doprowadzić do
szybkiego zużycia sprzętu.

Marcin