RE: [Czuwaj] strona RN ZHP=było

Seascout seascout w go2.pl
Czw, 13 Kwi 2006, 23:02:04 CEST

::
::>Ja odpowiem, bo to ja byłem inicjatorem utworzenia strony RN.
:: No Rafał - chyba nie tak całkiem, nie idzie mi o sławę ale o porządek.
::Ja ten pomysł miałem już dawno i to ja go zgłosiłem na posiedzeniu RN.
::Mogę się zgodzić, że pomysł był współny i zgłoszony przez moją osobę
;o))))
::

No i dobrze. Posiedzenie konwentu było wcześniej niż RN, ale niech będzie.
Wiele osób mówiło o stronie Rady i najważniejsze, że w końcu za chwile
będzie.
Mój skrót myślowy wziął się stąd, że finalnie Marin Goleman i ja się tym
zajęliśmy.

:)

Seascout