Re: [Czuwaj] Re: tani obóz - o co tyle hałasu :)

Czw, 13 Kwi 2006, 13:23:55 CEST

----- Original Message -----
From: "TOGRO.pl" <togro w togro.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 13 April 2006 13:12
Subject: RE: [Czuwaj] Re: tani obóz - o co tyle hałasu :)

Do mnie tez takie przypadki docieraja i trzeba problem wspolnie rozwiazywac.
Ale od czego komendant obozu ma glowe w momencie decydowania się na zakup na
paragon, wiedzac, ze musi mieć fakture?

Wiem, ze zaraz padna argumenty o sklepach na wsi zabitej dechami, gdzie pani
nie wie, co to jest faktura, ale jakos mnie nie przekonuja.

===

Nie, padnie zupelnie inny argument: To nie komendant sie na to decyduje, bo
on zakupów osobiście nie robi. Zwłaszcza, gdy pani w sklepie wie, co to jest
faktura, i nawet ją wypisze od ręki, tylko... szef GSu ma pieczątkę w
kieszeni i ma "dojechać w poniedziałek".

Ale na końcu to komendant dostaje w dupę, bo to on odpowiada "za wszystko".

Dominik Jan Domin