[Czuwaj] Zapomniane sprawy

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Pią, 14 Kwi 2006, 07:25:10 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Andrzej Grabowski
Sent: Thursday, April 13, 2006 11:58 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Zapomniane sprawy

> Czesiu? Może byś się oderwał od tych papierów i zechciał pochylić
> nad tematem.
> Wtedy miałbyś możliwośc wrzucenia czegoś na stronę NSH,
> zamiast wypatrywać nowin na stronie RN ?  ;o))))))

Te! Złośliwiec, nie odwracaj kota ogonem  ;-) ;-) ;-)  ;-)  ;-)

A poważniej, to "pochylam sie nad tematem"
(stąd moje pytanie o to czy ukarana komendantka
deklarowała odwoływanie się do NSH),
ale znaczna część członków NSH reprezentuje pogląd że:
"...nie ma wniosku, nie ma sprawy..."
a sam do "siebie" pisać nie mogę.
Zwłaszcza że jest to sprawa którą w pierwszej kolejności
powinna zająć się CKR.
Nie chodzi o to że chcę "wykręcić się"
ale mam formalnie "związane ręce".

Czesław