[Czuwaj] Zapomniane sprawy

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pią, 14 Kwi 2006, 10:42:17 CEST

Ale mogą dzialac na wniosek jednego z czlonkow sadu? Czy tez czlonkowie
sadow to ludzie drugiej kategorii i maja organiczone prawa? :-)

> Zatem nie dziwmy się że Sądy pozostaną bezczynne, jeżeli nie
> będzie wnioskodawców.

Czeslawie - jeśli znasz temat i sa podstawy do skierowania sprawy do sadu to
może zrob to?
Nie będziesz pewnie mogl tego rozpatrywac, ale trudno. Może w NSH sa jeszcze
inni instruktorzy?

Pewnie Tobie będzie latwiej, bo wiesz jak się wypelnia odpowiednie wnioski.
Pewni gdybym ja zlozyl, to musialbym 5 razy poprawiac. :-)

A czy u nas jest odpowiednik prokuratury? Przeciez prokuratura zajmuje się
doniesieniami prasowymi...

Tomek