[Czuwaj] Re: sprawy do sądu harcerskiego

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Pią, 14 Kwi 2006, 11:56:49 CEST

Dnia 14-04-2006 o 11:07:32 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> A czy u nas jest odpowiednik prokuratury? Przeciez prokuratura zajmuje
> się
> doniesieniami prasowymi...
> Tomek

Nie ma

Problem w braku ducha zastępu wśród członków. System przewiduje że taki
duch jest, czyli każdy kto widzi nieprawidłowość REAGUJE (a nie olewa,
zadając sobie durnowate pytanie dlaczego ja ?). Tymczasem ducha nie ma :/.
Jest olewactwo. Przyczyn tego jest wiele, zresztą kilkukrotnie już o nich
pisałem. Nie sądzę aby powołanie takiej naszej wewnętrznej "prokuratury"
było właściwym posunięcie. Zapewne doraźnie załatwiłoby wiele spraw,
jednakże sadzę że po prostu musimy się skupić na krzewieniu ducha co
spowoduje że naprawdę bedziemy organizacją wychowawczą a nie spędzania
wolnego czasu. Chociaż mogę się mylić. Może czasowe powołanie takiej
komórki sprawdzającej różne sytuacje i kierujacej sprawy do SH
przyspieszyłoby proces oczyszczania ZHP z nieprawidłowości ? Sam nie wiem.

Pozdrawiam

Janusz Sikorski