[Czuwaj] Dzisiejsza Wyborcza - druga strona

Paweł Krzywicki pawel.krzywicki w gmail.com
Wto, 18 Kwi 2006, 14:49:40 CEST

06-04-18, Rafal.Suchocki w pse.pl <Rafal.Suchocki w pse.pl> napisał(a):

> Skończą się także słynne "bratnie kręgi", czyli ściskanie się i trzymanie
> za ręce. Kunowski nie ukrywa, że w ZHP pojawiła się nerwowość.

Ja mam naprawdę nadzieję, że powyższy fragment jest jakimś domysłem
dziennikarza z GW, a nie faktyczną wypowiedzią kogoś z GK=/

Padło tam bardzo ważne zdanie: "Nie chcemy popadać w paranoję". W mojej
opinii jeżeli GK wyda zakaz tworzenia braterksich kręgów będzie to przejawem
takie paranoi właśnie! Podobnie jak przytoczone przykłady z przytulanie
zuchów i rzucaniem się na szyję...=/

Może wśród uczestników listy będzie ktoś kto nad w/w instrukcją będzie
pracował, więc mam prośbę: nie twórzmy przepisów, których później nie bedzie
można egzekwować! A wydaje mi się, że szczególnie zapisy o braterssich
kręgach i zabawach będą mieć ku temu szczególne predyspozycje.=/

W ogóle po przeczytaniu tego artykułu jestem jakiś =/.

pwd. Paweł Krzywicki
Hufiec Lublin