[Czuwaj] Dzisiejsza Wyborcza - druga strona

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Wto, 18 Kwi 2006, 15:04:36 CEST

Paweł Krzywicki napisał(a):

>Ja mam naprawdę nadzieję, że powyższy fragment jest jakimś domysłem
>dziennikarza z GW, a nie faktyczną wypowiedzią kogoś z GK=/
>
>Padło tam bardzo ważne zdanie: "Nie chcemy popadać w paranoję". W mojej
>opinii jeżeli GK wyda zakaz tworzenia braterksich kręgów będzie to przejawem
>takie paranoi właśnie! Podobnie jak przytoczone przykłady z przytulanie
>zuchów i rzucaniem się na szyję...=/
>

>pwd. Paweł Krzywicki
>Hufiec Lublin

Piotr Giczela napisał(a):

Jeśli tak będzie jak napisała "GW" to Wam Drodzy Bracia szczerze
współczuję. Harcerstwo bez kręgu i iskierki? Czy ktoś się na głowę z
głupim zamienił?

Hej opanujcie się. Od razu na początku tej dyskusji. Przecież nie
sądzcie chyba, że ktokolwiek z GK mógł powiedzieć, że nie będziemy
stawać w kręgu.

Kowlak