[Czuwaj] Dzisiejsza Wyborcza - druga strona

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Wto, 18 Kwi 2006, 15:10:31 CEST

Piotr Giczela napisał(a):

> Jeśli tak będzie jak napisała "GW" to Wam Drodzy Bracia szczerze
> współczuję. Harcerstwo bez kręgu i iskierki? Czy ktoś się na głowę z
> głupim zamienił?

Sądzę, że jak zwykle zadziałał kompleks "wybiórczej", jako źródła b.
szybkiej, pobieżniej i nie sprawdzonej informacji.
Uwidacznia się on zawsze, gdy GW pisze o czymś "dokładnie", a czytelnik
akurat na opisywanej kwestii ma pecha znać się wystarczająco dobrze ;>

Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,