[Czuwaj] Dzisiejsza Wyborcza - druga strona

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Wto, 18 Kwi 2006, 14:48:50 CEST

> Jako iż nie znalazłem tego na stronie GW, podsyłam tutaj:

> "Drużynowi nie mogą się już bawić z harcerzami w słonia."

> Po skandalach z pedofilami ZHP zakaże drużynowym dotykania małych
> harcerzy i przebywania z nimi w jednym namiocie.

> Nowa instrukcja została opisana w "Poradniku odpowiedzialnego
> wychowawcy" Zastępowi i drużynowi otrzymają go w czerwcu przed
> wakacjami. 30-stronicowa broszura wyjaśni, czego nie wolno robić,
> aby nie zostać oskarżonym o pedofilię.
> ZHP dmucha na zimne po ostatnich aferach. Tydzień temu ruszył
> proces legniczanina, w którego komputerze znaleziono dziecięcą
> [...]

Jeśli tak będzie jak napisała "GW" to Wam Drodzy Bracia szczerze
współczuję. Harcerstwo bez kręgu i iskierki? Czy ktoś się na głowę z
głupim zamienił?

--
Pozdrowienia,
phm. Piotr Giczela HR