[Czuwaj] Dzisiejsza Wyborcza - druga strona

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Wto, 18 Kwi 2006, 15:22:11 CEST

Gazetę dostarczono mi na biurko rano z poranną prasą - wersja stołeczna. Wspomniany artykuł znajduje się na miejscu artykułu o ugodzeniu nożem Chodorowskiego z Twojego skanu.

Zrobiłem krótki research gazet w kiosku. W każdej jest artykuł o harcerzach.

Być może poszło to tylko w wersji na województwo mazowieckie.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ