[Czuwaj] Dzisiejsza Wyborcza - druga strona

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Śro, 19 Kwi 2006, 08:24:48 CEST

Andrzej Grabowski napisał(a):

> Nie jestem PR-owcem ale mam pytanie - czy udzielając wywiadu nie można
> sobie zastrzec autoryzacji?

Krótko i z praktyki:
Za mojej kadencji "Wyborcza" _nigdy_ nie była łaskawa napisać
jakiegokolwiek sprostowania, mimo bombardowania pismami i mimo
"ludzkich" rozmów z dziennikarzami. Stąd m.in. moja opinia i tym organie.
Zresztą sprostowania do tekstów, które mogą mieć "różną interpretację"
zawsze miały małą szansę powodzenia. tzw. konkrety większą.
Ot, na przykład dziennikarce (ŻW) zdarzyło się przekręcić nazwisko
wicenaczelnika i poszło w świat "Wiesław Śmietanko". :D
Sprostowanie się ukazało. :)

Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,