[Czuwaj] Dzisiejsza Wyborcza - druga strona

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Wto, 18 Kwi 2006, 18:10:47 CEST

PK> A to jest jednak zupełnie inna kwestia :-) i o tym też myślałem sobie
PK> czytając ten artykuł.

A ja pozwolilem sobie kwestie informacji podniesc na forum, w
kontekscie statutu i wykrakalem tez wczoraj temat o ktorym dyskusja. O
ile latwiej przyjmowaloby sie "wybiorcze" wiadomosci gdyby wlasna
organizacja raczyla podawac rzeczowe i biezace. Niestety jedyne co
udalo mi sie na razie chyba osiagnac to chyba tylko to, ze pojawi sie
info o aktualnej sytuacji statutu (choc uslyszalem jak szef WPI mowi
do swojego rozmowcy ze brak info o tym to moj problem czy tylko moj
problem), wiec chyba sa tylko dwa kierunki, albo "gora" zorientuje sie
ze brak informacji to problem nas wszystkich i to chyba rola
wszystkich zeby sie dowiedziala albo faktycznie szukam dziury w calym i to tylko moj
problem. Na razie mam wraznie ze tylko moj.

Pozdrawiam,
 Marcin Goleman
mailto:marcin w wedrownictwo.net