[Czuwaj] Dzisiejsza Wyborcza - druga strona

Andrzej Grabowski andrzej w harcerstwo.net
Wto, 18 Kwi 2006, 23:29:44 CEST

Witam!

Nie jestem PR-owcem ale mam pytanie - czy udzielając wywiadu nie można sobie
zastrzec autoryzacji?
Czy nie ma możliwości nagrywania prowadzonekj rozmowy telefonicznej, jeżeli
takowej udziela nasz rzecznik. Oczywiście powinien wtedy uprzedzić rozmówcę
o takiej możliwości. A może nie powinien udzielać wywiadu przez telefon a
jedynie osobiście po zapoznaniu się z wcześniej przysłanymi pytaniami?
Chciałbym naprawdę wiedzieć gdzie jest prawda. Tzn.  domyślam się że te
wypociny w GW to to kłamstwa ale chcę też wiedzieć co tak naprawdę mówi nasz
rzecznik. Bo naprawdę nie chciałbym się przekonać, że np. nie radzi sobie z
jakimś dziennikarzyną?
Apropos - czy piszemy jakieś sprostowanie czy też nie? A jeżeli tak to może
udajmy się z propozycją fajnego wywaiadu ( wcześniej przygotowanego) do
największej konkurencji - która właśnie się ukazała na rynku. Możliwe że
przyjmą nas z otwartymi rękami? .....

Pozdrawiam

Andrzej