[Czuwaj] wyborcza (bez info i bez stautu)

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Śro, 19 Kwi 2006, 09:21:06 CEST

> ale czy to ten poradnik nad  ktorym pracuje  GK ,moze  ktoś to potwierdzi
> bo okaze sie ze  oni  mówia  o  czymś innym

czekam na potwierdzenie, ale patrzac na date umieszczenia na serwerze to  mam wraznie ze to wersja robocza zespolu Ani Poraj czyli to co bylo tworzone w poprzedniej kadencji i nie ma nic wpsolnego z ostatnimi pomyslami i propozycjami, w sensie powstalo przed nimi.

--
Pozdrowienia,
 Marcin Goleman