[Czuwaj] wyborcza (bez info i bez stautu)

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Śro, 19 Kwi 2006, 14:02:11 CEST

Marcin Goleman napisał(a):

>czekam na potwierdzenie, ale patrzac na date umieszczenia na serwerze to  mam wraznie ze to wersja robocza zespolu Ani Poraj czyli to co bylo tworzone w poprzedniej kadencji i nie ma nic wpsolnego z ostatnimi pomyslami i propozycjami, w sensie powstalo przed nimi.

Obawiam się, że mówią o tym samym. Bo ja niestety nie widzę różnic w tym
co czytałem w grudniu (jak druhna naczelniczka była łaskawa i mnie swoim
mailem zaszczycić) i tym co jest na stronach :(

W moim hufcu namiestnik przymierzał się do zorganizowania zajęć na temat
kontaktów z dziećmi. Ale skoro wciąż nie ma procedur z GK to i warsztaty
czekają. Oby nie na święty nigdy. Chociaż ja w Darka Supła wierzę.

Kowlak