[Czuwaj] Re: Głodówka

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Śro, 19 Kwi 2006, 13:22:45 CEST

Dnia 19-04-2006 o 12:07:40 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Chorągiew Kuj-Pom złożyła doniesienie do prokuratury w sprawie
> zniesławienia, w sprawie omawianej tu także "Głodówki". Na początku
> myślałem, że to taki "żarcik", że próba przestraszenia ew. świadków, ale
> nie
> prawdziwe działanie.

Cóż... brną coraz głębiej...
przypomniał mi się refren piosenki z kursu drużynowych (sprzed 20 lat)

Bagno Bagno
gdzie nie spojrzę gdzie nie stanę
bagno bagno
wciąga ciało me kochane
bagno bagno
wokół bulgocząca masa
bagno bagno
bagno bagno nas otacza :/

Druhno Ewo Trzymaj się IDEAŁÓW
słuszność i tak zawsze wygra
Poza tym muszę to sprawdzić, ale chyba się komuś coś pokopało...
Do prokuratury zgłasza się sprawy ścigane z urzędu
a w tym wypadku wchodzi w rachube raczej sprawa cywilna.

> Otóż właśnie się dowiedziałem, że policja poprosiła GK o udostępnienie
> nazwisk i loginów z forum!!!
> Świat mi się wali... zaniemówiłem...
>
> Zubek

Cóż, wygląda to na efekt braku właściwych działań harcerskich w komendach.
Jeśli sami nie sprzątamy w naszej Organizacji to ktoś w końcu zrobi to za
nas.
Z drugiej strony trzeba mieć świadomość co się pisze i brać za to
odpowiedzialność.
Nie wiem czy to będzie dobre czy złe dla naszej Organizacji, ale zmiana
sposobu traktowania wstydliwych spraw w ZHP JEST KONIECZNA, bez tego nie
będzie mowy o organizacji wychowawczej. Ciekawe, czy to początek jakiejś
większej akcji na skutek której Policja porozkopuje kupy liści leżące po
kątach i pozagląda do szaf, czy tylko incydentalna sprawa. Sądzę że raczej
incydent, który jednak może dać pozytywny impuls służący zmianie postawy w
traktowaniu problemów. Bo niestety niezrozumienie, że Pozytywność MH
dotyczy wychowanków ale nie przestępców jest częstym problemem.

> Mam nadzieję, że to jedna z ostatnich decyzji komendantki i komendy
> chorągwi kujawsko-pomorskiej...
> Kowlak

Ja też

Janusz Sikorski