Re: [Czuwaj] Re: Głodówka

Marcin Goleman marcin w wedrownictwo.net
Śro, 19 Kwi 2006, 14:00:01 CEST

Z tego co sie dowiedzialem policja zwrocila sie na razie o ustalenie
tozsamosci 3 osob uczestniczacych w dyskusji i wniosek tylko o takie
czynnosci zostal do niej zlozony. Ale to informacja nieoficjalna
oczywiscie, zasugerowalem ze warto aby oficjalna pojawila sie
przynajmniej na tej liscie gdzie na razie uczestnicy dywaguja na
"wstepnych doniesieniach" ;). Przepraszam za te usmiechy, tak naprawde
to info Zubka rano zbilo mnie z nog, nie wiem ogolnie ile trzeba miec
i czego zeby zglaszac cos na ludzi ktorzy pisza o czyms co potwierdza
masa znanych mi osob i robi to osoba ktora spokojnie dzieli czas kadry
ZHP i ich postaw/zachowan w osrodku harcerskim na sluzbowy i prywatny.

Pozdrawiam,
 Marcin
mailto:marcin w wedrownictwo.net