[Czuwaj] Re: głodówka

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Śro, 19 Kwi 2006, 17:20:39 CEST

Dnia 19-04-2006 o 14:29:58 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> Z tego co sie dowiedzialem policja zwrocila sie na razie o ustalenie
> tozsamosci 3 osob uczestniczacych w dyskusji i wniosek tylko o takie
> czynnosci zostal do niej zlozony. Ale to informacja nieoficjalna
> oczywiscie, zasugerowalem ze warto aby oficjalna pojawila sie
> przynajmniej na tej liscie gdzie na razie uczestnicy dywaguja na
> "wstepnych doniesieniach" ;). Przepraszam za te usmiechy, tak naprawde
> to info Zubka rano zbilo mnie z nog, nie wiem ogolnie ile trzeba miec
> i czego zeby zglaszac cos na ludzi ktorzy pisza o czyms co potwierdza
> [...]

Uuuuuuuuuuuuuuuu... jeśli tak, (i jeśli to zapytanie jest związane ze
sprawą Głodówki) to się Policja nieźle wkopuje. Chyba że... hipotetyczne
pomówienia dotyczą np. Prezydenta Polski albo innej osoby korzystającej
ustawowo z prawnej ochrony. Bo takiej ochrony ZHP nie posiada. Więc
pozostaje skorzystanie z usług prywatnego detektywa, za prywatne
pieniądze.  W zasadzie takie czynności mogłyby być wykonywane juz podczas
postępowania przygotowawczego, ale kto i jakim prawem podjął postanowienie
o wszęciu ? Robi się ciekawie. Żaden znajomy mi policjant ani prokurator
na pewno by się za to nie wziął. Ale cóż są jeszcze inne możliwości. Może
doniesiono że to zgłaszający zakłucał ciszę nocną... eee lipa, wtedy nie
policja tylko wniosek do Sądu Grodzkiego. Z niecierpliwością czekam na
dalsze wieści bo chętnie ten wątek przedyskutuję ze znajpmymi z KWP, oni
lubią tematy o dziwnych zachowaniach w Policji (ciekawe dlaczego ?).

Pozdrawiam Harcerki i Harcerzy

Janusz Sikorski

ps.

Straszonym (bo te zachowania tylko temu mogą służyć) polecam wyjazd w
góry, niekoniecznie Głodówka. W Beskidach wiosna już pełnym pyskiem...
przebiśniegi rosną aż miło no a krokusy.... Polecę stanicę w Milówce,
nocleg za 10 zł dla harcerzy. kuchnia do dyspozycji, dobra atmosfera no i
miejsce w sam raz do wypadu na Krokusy. I nie trzeba słuchać pijackich
wrzasków (przynajmniej mi się nie zdażyło, a parę razy już tam byłem ;) ).