[Czuwaj] wyborcza (bez info i bez stautu)

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Śro, 19 Kwi 2006, 17:59:06 CEST

phm. Jossarian napisa?(a):

> Niestety nic nie wiem na temat aktualnie prowadzonych przez zespól GK-i
> prac. Niech tlumaczy mnie mój stan zdrowia i coraz rzadsze bywanie w GK. Ale
> wydaje mi sie, mam takie przeczucie ;-), ze w poradniku "Ani Poraj" nie
> zajda dramatyczne zmiany.

To jest spory problem, bo ten poradnik jest niedopracowany jes'li chodzi
o procedury, a samo jego wydanie nie ma wie;kszego sensu, jes'li nie
be;dzie ono po?a;czone z warsztatami dla instruktorów.
czyli mamy duz.a; szanse; na wykonanie dzia?ania pozornego w postaci
zadrukowania sporej ilos'ci papieru bez najmniejszego wp?ywu na
rzeczywistos'c', a juz. zupe?nie na ochrone; harcerzy przed pedofilia;.

Marcin