[Czuwaj] wyborcza (bez info i bez stautu)

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Śro, 19 Kwi 2006, 09:26:13 CEST

> Tylko pytanie, czy to jest poradnik opracowny przez zespol Ani Poraj
ktorego temat pojawil sie przy poprzedniej "aferze" > czy poradnik ktory
jest wynikiem kontynuacji prac nad nim przez aktualna GK? Bo jezeli ta
pierwsza wersja to wiem o niej > wlasnie z czuwaja, nie jest to argument za
tym ze ktos cos z tym robi, wprost przeciwnie, swiadczyloby to o tym ze nic
nie > robi a ktos uzywa "przestrzelonych" argumentow do obrony pewnych tez,
a mnie interesuje wersja juz po zobowiazaniach i > slowach GKi. Chyba ktos
po tak mocnych "prozycjach" przynajmniej wg mediow, wprowadzil do niego
przynajmniej
> ogolne zalozenia rzeczywistych propozycji, chyba ze nie bylo czasu ;)
Niestety nic nie wiem na temat aktualnie prowadzonych przez zespól GK-i
prac. Niech tlumaczy mnie mój stan zdrowia i coraz rzadsze bywanie w GK. Ale
wydaje mi sie, mam takie przeczucie ;-), ze w poradniku "Ani Poraj" nie
zajda dramatyczne zmiany.052bmmmmmmmmmmmkl (to nie ja - to kot :-) Prawda
jest taka, ze jako rzecznik od kilku lat posluguje sie w tych sprawach tymi
samymi argumentami, a media i policja odkrywaja coraz to nowych pedofili :-(

> Statut w ktoryms watku to tylko przyklad, niestety drastyczny. A
tlumaczenia co najmniej naciagane, a najciekawsze ze w
> samej Giece gdzie nie podejdziesz to kazdy nie wie lub wie cos innego, WPI
podaje mi inne informacje na temat przyczyn, > czlonek GKi do ktorego ide z
tematem jest zdziwony ze tak sie dzieje i dlaczego bo on byl przekonany ze
to dawno juz.... a > naczelniczka w podobnym kierunku niestety niezgodnym z
informacja z WPI.
No cóz... bez komentarza, jesli pozwolisz, choc to i tak bedzie komentarz
;-)

Zubek