RE: [Czuwaj] Re: głodówka

wrzos wrzosek1 w tlen.pl
Śro, 19 Kwi 2006, 18:33:33 CEST

Druhu Andrzeju
Jestem stałym czytelnikiem listy i choć wypowiadam się niewiele to wiele z
niej wyciągam wniosków jako instruktor. Nie jestem pewien czy My jako osoby
nie będące na Głodówce w omawianym czasie możemy złożyć wniosek o
rozpatrzenie sprawy przez CKR....
Ale jeśli to coś da i sprawa choć drgnie z miejsca to ja się pod nim
podpiszę...
hm Marcin Niemczyk - wrzos - (cały czas w żałobie bo nie mógł uczestniczyć w
kursie Komendantów Szczepów - służba) .... ;)
M.

Ja bym na dywagacjach nie skończył. Przecież tak naprawdę to jakiś horror!
Pisałem już i qurcze się ziściło. Za chwilę "powiesząCygana" a Kowal będzie
sobie chodził i się śmiał.
Napisałem list do Czesia - już raz napisałem na liście pytanie czy znajdą
się wśród Was tacy co się przyłączą?
Nie wiem jeszcze jak ale wydaje mi się że jako instruktor związku, członek
władz , mogę podchodzić z troską do jego spraw i skierwać wniosek do NSH lub

CKR o zbadanie sprawy, skoro one same z siebie nic nie robią , tylko muszą
mieć wniosek.Osobiście tam nie byłem ale znam relacje od osób które są dla
mnie bardzo wiarygodne jako harcerze i instruktorzy. Wydaje mi się, że to
nie może się tak skończyć, że wszyscy pokiwamy głowami i pójdziemy w swoją
stronę, narzekając na to jaka ta kadra w nasszej organizacji jest kiepska.
Pozdrawiam , bo dalej to już  znerwów nie mogę pisać..... ;o))

Andrzej