Re: [Czuwaj] Re: głodówka

Michu michu41 w tenbit.pl
Śro, 19 Kwi 2006, 21:30:52 CEST

Indianie nazwali by Ją "ta co jest straszona"  ;)
Tak więc Ją znam od jej pierwszych harcerskich kroków.
Była zastępową w mojej drużynie, później najlepszą z przybocznych jakich
miałem. Nigdy się na niej nie zawiodłem, zawsze mówiła szczerze i prawdziwie
co myśli. Mnie na Głodówce nie było. Ale Jej WIERZĘ! Skoro mówi, a tym
bardziej pisze, że cos takiego miało miejsce - to tak było. A tym bardziej,
że są osoby gotowe poświadczyć Jej spostrzeżenia.
Ewo! Jestem z Tobą! I zawsze będę Cię popierał. Nie można mieszać z błotem
prawdy.... Jeśli będzie trzeba, podpiszę się pod wszystkim, co będziesz
robić.
Chcę jeszcze dodać, że wstydzę się, że jestem z Kuj-Pom...... Wstydzę
się.....
A jeśli któryś moich kolegów po fachu (czyt.Policjantów) będzie chciał moich
danych, proszę bardzo. Przyłączam się do Zubka.

hm.Michał "MICHU" Pokrzywiec HO
michu41 w tenbit.pl
505-04-52-51

ps. dopóki nie ma oficjalnego zawiadomienia, czynności ustalenia
czegokolwiek można robić jedynie "operacyjnie". a nie wiem jak "operacyjnie"
wydobyć z od operatora dane osób z forum.... jest to tajemnica i zwolnić z
niej może jedynie prokurator. a on może to zrobić jedynie, gdy ma już
wszczęte postępowanie. i wracamy do początku....  ale może się nie znam....
w końcu jestem tylko Policjantem.....   ;)

odwiedź: www.41bdh.bydgoszcz.com