[Czuwaj] Propozycja Poaradnika; bylo: głodówka

Jerzy Łukaszewicz jeluk w wodn.lublin.pl
Czw, 20 Kwi 2006, 09:29:26 CEST

----- Original Message -----
From: "wrzos" <wrzosek1 w tlen.pl>

> Nie wiem jeszcze jak ale wydaje mi się że jako instruktor związku, członek
> władz , mogę podchodzić z troską do jego spraw i skierwać wniosek do NSH
> lub CKR o zbadanie sprawy, skoro one same z siebie nic nie robią , tylko
> muszą mieć wniosek.

Komisje Rewizyjne nie musza miec zadnego wniosku od osob trzecich. Moga
podjac dzialania "same z siebie" chociazby np. na podstawie interpelacji
zlozonej przez jednego z czlonkow komisji. Wystarczy tylko chec.

Calej sprawy nie komentuje. Nie widzialem Glodowki, ale mam wyobrazenie co
sie dzieje w zwiazku i na podstawie wieloletniego doswiadczenia w 99,99 %
wierze osobom, ktore zglosily ten fakt. Moge jeszcze tylko powtorzyc -
HORROR!

A w zwiazku z ta sytuacja mam propozycje dla Komendy Choragwi
Kujawsko-Pomorskiej. Poprosze na opracowanie "Poradnika dla harcerzy", jak
rozpoznac wspominane objawy choroby blednika i kosci goleniowej, azeby nie
posadzic w przyszlosci niewinnych instruktorow o lamanie Prawa Harcerskiego
i dawanie zlego przykladu. Wiemy, ze te przypadlosci sa dosc czeste w naszym
Narodzie (nawet byly Prezydent na nie cierpial) wiec wskazmy jak nie pomylic
takich przypadkow z przypadkami zwyklego zataczania sie uczestnika libacji
alkoholowych.
Mysle, ze do tworzenia takiego poradnika z powodzeniem mogliby sie
przylaczyc tez osoby z innych choragwi.

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP