[Czuwaj] Zaproszenie na spotkanie z Pawłem Wieczorkiem

jbloniarz w zhr.pl jbloniarz w zhr.pl
Pią, 21 Kwi 2006, 10:32:27 CEST

Redakcja Pobudki ma przyjemność zaprosić na spotkanie autorskie z hm
Pawłem Wieczorkiem, autorem książek harcerskich, m.in. wydanego ostatnio
"Wzgórza Rosiczki", redaktorem naczelnym POBUDKI.

Spotkanie odbędzie się o godzinie 17.30 w najbliższą sobotę, 23 kwietnia w
budynku Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, sala nr 4, ul.
Krakowskie Przedmieście, w sąsiedztwie obradującego w tym samym czasie
Zjazdu ZHR.

Zapraszamy serdecznie wszystkich którzy chcieliby porozmawiać o ksiązkach
harcerskich, kondycji harcerstwa, ZHRu i spotkać ciekawego człowieka:)

Na miejscu będzie można nabyć książki Pawła.