[Czuwaj] Re: Dzisiejsza Wyborcza - druga strona

Paweł Krzywicki pawel.krzywicki w gmail.com
Czw, 20 Kwi 2006, 13:52:34 CEST

06-04-20, Piotr Giczela <piotr.giczela w zhr.pl> napisał(a):

> Witaj Pawle,
>
> W Twoim liście datowanym 18 kwietnia 2006 (23:58:21) można przeczytać:

> jeżeli

Ten kto nie śledził uważnie przebiegu tego wątku może wysnuć z Twojej
wypowiedzi , że cytat ten należy do mnie. Tymczasem pochodzi z listu hm.
Andrzeja Grabowskiego, również z 18.04. To tak gwoli SPROSTOWANIA, które
pisze osoba zainteresowana=) Reszta cytatów już moja.

P.S. W kontekście niedawnego wątku o stopniach instruktorskich, śpieszę
donieść, że z ostatniego spotkania Komisji Stopni Instruktorskich wyszedłem
obronną ręką i w stopniu podharcmistrza=)

(już niedługo) pwd. Paweł Krzywicki
Hufiec Lublin