Re: [Czuwaj] Zaproszenie na spotkanie z Pawłem Wieczorkiem

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Pią, 21 Kwi 2006, 20:48:51 CEST

Witaj Jarku,

W Twoim liście datowanym 21 kwietnia 2006 (10:32:27) można przeczytać:

> Redakcja Pobudki ma przyjemność zaprosić na spotkanie autorskie z hm
> Pawłem Wieczorkiem, autorem książek harcerskich, m.in. wydanego ostatnio
> "Wzgórza Rosiczki", redaktorem naczelnym POBUDKI.

> Spotkanie odbędzie się o godzinie 17.30 w najbliższą sobotę, 23 kwietnia w
> budynku Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, sala nr 4, ul.
> Krakowskie Przedmieście, w sąsiedztwie obradującego w tym samym czasie
> Zjazdu ZHR.

> Zapraszamy serdecznie wszystkich którzy chcieliby porozmawiać o ksiązkach
> [...]

Bardzo, ale to bardzo żałuję, że tak późno dotarła do mnie ta
informacja. Chciałbym na spotkanie z Pawłem nie tyle sam pojechać, co
pokazać takiego człowieka, umożliwić z nim spotkanie moim harcerzom.
Niestety, nie da się tego już zorganizować. Jutro mam w drużynie bieg
na chustę. Czy istnieje możliwość zorganizowania kolejnych spotkań z
Pawłem? Np. przez bibliotekę miejską czy powiatową? Albo jakieś
szkoły? Jarku, daj znać co o tym sądzisz i jakie byłyby koszty - czy
tylko przejazdu i np. wyżywienia itp. czy wchodzą w grę ew. honoraria?

--
Pozdrowienia,
 Piotr Giczela