[Czuwaj] Zjazd ZHR

s00hy suchy w harcerstwo.net
Nie, 23 Kwi 2006, 12:24:40 CEST

Dziś kończy się Zjazd ZHR, wybrano już nowe władze:

Nowa Naczelniczką została hm. Magdalena Masiak
Nowym Naczelnikiem został hm. Michał Sternicki (były komendant Chorągwi
Małopolskiej ZHR)
Nowym Przewodniczącym ZHR został hm. Marcin Jędrzejewski (Naczelnik
harcerzy w latach 1993 - 1997)

Z ciekawszych rzeczy:
Bardzo podobało mi się wystąpienie druha Borodzika - oczywiście Andrzeja
nie Feliksa - powitanie tego drugiego sala przyjęła owacją na stojąco :-).

Wystapienie premiera podobało mi się troche mniej:
http://ww6.tvp.pl/video/2006/04/22/70242/film.asf
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,3299281.html

Choć to zdjęcie jest w moim osobistym TOP TEN:

http://ww2.tvp.pl/tvppl/images/2006/04/22/411158/img500.jpg

Pan Prezydent Lech Kaczyński w swoim liście oznajmił objęcie protektoratu
nad "wszystkimi Związkami Harcerstwa w Rzeczypospolitej"

Mimo często goracych wypowiedzi krytykujących działania poprzedniego
Naczelnika Harcerzy i Przewodniczącego (jakie podały wczoraj wieczorem)
Zjazd przebiega spokojnie. Obecnie trwają prace grup problemowych  ( i
łapanka do poszczególnych grup ;-). Wydaje mi się, iż świetnym pomysłem
było przeprowadzenie wcześniej E Zjazdu: http://www.e-zjazd.g.pl , który
mimo znacznej absencji (często i gęsto krytkowanej w kuluarach) władz
Naczelnych wypracował kilka ciekawych dokumentów.

W każdym bądż razie - wielkie gratulacje dla wszystkich wybranych.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ