[Czuwaj] Zjazd ZHR

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Nie, 23 Kwi 2006, 13:21:41 CEST

Witam wszystkich,

Rafal Suchocki byl uprzejmy napisac:

> Dziś kończy się Zjazd ZHR, wybrano już nowe władze:
[...]
> Z ciekawszych rzeczy:
> Bardzo podobało mi się wystąpienie druha Borodzika -
> oczywiście Andrzeja nie Feliksa - powitanie tego drugiego
> sala przyjęła owacją na stojąco :-).
a ja poniewaz wlasnie wrocilem z rzeczonego zjazdu
i dane mi bylo na zywo wysluchac wystapienia naszego
Przewodniczacego to koniecznie musze dodac, ze sala
bardzo dobrze je przyjela, a moim zdaniem bylo to
najlepsze wystapienie naszego Przewodniczacego jakie
slyszalem

> Pan Prezydent Lech Kaczyński w swoim liście oznajmił objęcie
> protektoratu nad "wszystkimi Związkami Harcerstwa w Rzeczypospolitej"
co sala przyjela owacja na stojaco - to koniecznie
trzeba odnotowac

> Mimo często goracych wypowiedzi krytykujących działania
> poprzedniego Naczelnika Harcerzy i Przewodniczącego (jakie
> podały wczoraj wieczorem) Zjazd przebiega spokojnie.
ja jednak chcialbym dodac, ze na sali wyczuwalo sie atmosfere
uczestniczenia w czyms szczegolnym, a rozmowy wczorajsze
i szczegolnie przed zjazdem chyba odslonily znaczne podzialy
w ZHR. Nowe wladze stoja przed zadaniem zasypania tych
podzialow i przywrocenia atmosfery braterstwa wewnatrz
zwiazku.

> W każdym bądż razie - wielkie gratulacje dla wszystkich wybranych.
a ja dodam tylko od siebie: ciekawe czy taki wynik
wyborow ulatwi, czy utrudni rozpoczecie dialogu miedzy
ZHR i ZHP.
Ja osobiscie chcialbym zaglosowac z ta pierwsza mozliwoscia...

pozdrwiam
R. Bednarczyk
hm Rafal Bednarczyk
komendant polskiego kontyngentu na Swiatowe Jamboree 2007
www.jamboree2007.zhp.pl