[Czuwaj] Zjazd ZHR

TOGRO.pl togro w togro.pl
Nie, 23 Kwi 2006, 20:53:57 CEST

Bardzo mnie osobiscie cieszy fakt, ze już pol roku po Zjezdzie ZHP slysze
mile glosy na temat wystapien druha Andrzeja. Pamietam jak zaraz po Zjezdzie
lista rozbrzmiewala glosami krytyki wobec obecnego Przewodniczacego ZHP.
Czas pokazuje, ze miałem wtedy racje. I nawet jeśli dla wielu czytelnikow to
wystapienie to za malo, to mysle, ze teraz latwiej Wam będzie czekac na
kolejne dzialania druha Andrzeja.

Bardzo osobiscie - Tomek.