[Czuwaj] Koedukacja czy mono?

Pon, 24 Kwi 2006, 10:12:02 CEST

Dnia poniedziałek, 24 kwietnia 2006 10:05, Rafal.Suchocki w pse.pl napisał:

> A czy ja zająłem jakieś stanowisko w tej dyskusji? :P

Ja na przykład skłaniam się do szkoły z klasami mono, ale to jest chyba
dyskuja OT.

Co do drużyn, to przytoczone przez Ciebie Rafale dane nie mają chyba
odniesiania do naszj działalnosci na co już wskazywał Ci hm Michał Górecki,
natomiast same dane mogą obrazować tylko pewną koincydencję pomiędzy
wymienionymi wskaźnikami lub tymi, które zostały wymienione a innymi, których
nie uwzględniono w badaniu.

Także przykro mi bardzo, ale nie udało Ci się

Oczywiście ;-) ;-)

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"