[Czuwaj] Koedukacja czy mono?

Aleksander Senk senk w post.pl
Pon, 24 Kwi 2006, 22:14:56 CEST

Marcin Bednarski napisał(a):

> Chyba...niedoczytałeś...druhu Aleksandrze "Olku" Senku...

Parasolu!
Mysle, ze doczytałem, a wyjasnienie tego znajduje sie w kolejnym liscie,
którego... no, nie wiem czemu nie zacytowales. Nie chce mowic, ze
niedoczytales, bo bym odplacal pieknym za nadobne, ale... Ale chyba
niepotrzebnie tłumaczyłes mi coś, co rozumiem.

Byc moze moja wiedza z psychologii jest niewystarczajaca i to co
napisalem we wspomnianym kolejnym liscie zawiera jakąś lukę o której nie
wiem.
Jezeli takowa luka jest, chętnie poznam wyjaśnienie z punktu widzenia
psychologii.
Ale prosze... nie wmawiaj mi, ze niedoczytałem. Byc moze to pierwsze
skojarzenie, które przychodzi Ci do glowy, ale... ale chyba sie
umawialismy, ze nie kierujemy sie pierwszymi wrażeniami pochodzacymi z
lektury naszych listow, prawda?

A przy okazji - jeżeli moge zwrócic uwage, ze Olek to zdrobniala forma
od Aleksander.
Nie jest to moja ksywa, nick, pseudonim ani t.p.

pozdrawiam. po prostu. :)

olek