RE: [Czuwaj] patent na Krzyż

Michał Górecki michal.gorecki w zhp.pl
Śro, 26 Kwi 2006, 11:59:26 CEST

Nie zostały.

Krzyż jak przypomnę został zastrzeżony po to, aby nikt nei wyprodukował
wódki "harcerskiej" z krzyżem, czy też nie zastrzegł go i nie kazał nam
(wszystkim) płacić.

Nikt nigdy nie postulowal zabronienia używania krzyża przez ZHR, bo to
byłoby samobójstwo społeczne.

Tymczasem ZHR nie informując ZHP, w zeszłym roku złożył wniosek o
unieważnienie zastrzeżenia znaku krzyża...

Sprawa jest w toku wyjaśnień.