Re: [Czuwaj] patent na Krzyż

Jurek gacki w poczta.onet.pl
Śro, 26 Kwi 2006, 13:18:26 CEST

> Krzyż jak przypomnę został zastrzeżony po to, aby nikt nei wyprodukował
> wódki "harcerskiej" z krzyżem, czy też nie zastrzegł go i nie kazał nam
> (wszystkim) płacić.

> Nikt nigdy nie postulowal zabronienia używania krzyża przez ZHR, bo to
> byłoby samobójstwo społeczne.

> Tymczasem ZHR nie informując ZHP, w zeszłym roku złożył wniosek o
> unieważnienie zastrzeżenia znaku krzyża...

Czy my naprawdę nie możemy czegoś zrobić wspólnie? Może wystarczyło przesłać
informację, o celu "opatentowania" krzyża? Może wystarczyło zapytać - po co
to zostało zrobione? Bo mam wrażenie, że obie strony działają, jakby
wiedziały, że jest ktoś jeszcze, ale nie do końca chciały przyjąć to do
wiadomości.

Jurek