Re: [Czuwaj] patent na Krzyż

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Śro, 26 Kwi 2006, 19:36:44 CEST

> W poniższej uchwale jest napisane:
> ".... Apelujemy o zaniechanie podjętych w Urzędzie Patentowym działań
> ....."
> a wydawało mi się że te działania już zostału zakończone,
> właśnie przez uzyskanie zastrzeżenia patentowego ?
> Będę pytał się w GK ZHP, ale może ktoś już to wie ?

"Nie zostały". - napisał g00rek

Otóż, przy całym szacunku dla  "harcmistrza z GK" to od lipca 2005
dysponujemy zastrzeżeniem patentowym na znak towarowy "Krzyż Harcerski" -
może nie brzmi to dokładnie tak, zele z pewnością taka jest prawda.

Co do reszty g00rek się nie mylił. Złożeniu w 2000 roku dokupentów do urzedu
patentowago towarzyszyła troska o zastzreżenie znaku przed użyciem  go przez
obcych harcerstwu w celach komercyjnych.
NIKT (ze składających wniosek i decydujących o nim) NIGDY nie myślał o
zakazaniu używania krzyża jakielkolwiek organizacji harcerskiej.
Twierdzę to całym swoim autorytetem.

Zubek