RE: [Czuwaj] patent na Krzyż

Michał Górecki michal.gorecki w zhp.pl
Czw, 27 Kwi 2006, 10:41:07 CEST

Zubeczku - nie mylę się.

Po pierwsze jak napisałem ZHR złożył wniosek o unieważnienie naszego
zastrzeżenia - w lipcu zeszłęgo roku, o czym dowiedzieliśmy się miesiąc
temu.

Po drugie nie zostały w sensie dogadania się z ZHR.

O to mi głównie chodziło.

g00rek

P.S. Mam cichą nadzieję, że każdy z listowiczów odebrał moje "harcmistrz z
GK" jako autoszyderę, a nie poważne stwierdzenie ;))) W internecie nie
wszystko jest jasne, a nie wszyscy znają mnie osobiście i wiedzą, że jak mam
powiedzieć coś na śmiertelnie poważnie, to przedtem uprzedzam ;)