[Czuwaj] Poszanowanie polskiego prawa Re:Odszkodowanie i komornik

Michał Górecki g00rek w o2.pl
Pią, 28 Kwi 2006, 11:28:20 CEST

No to ja może jeszcze raz, bo pomyślą, że namawiam do obchodzenia przepisów
- ja - beton z gjeki.

;)

Chciałbym, aby NASZE uregulowania powodowały, że NIE BĘDZIEMY w ten sposób
postępować, NAWET przy poszanowaniu polskiego prawa.

Organizowanie obozu przez huks też jest zgodne z prawem. Ale czy to jest dla
nas optymalna sytuacja? Nie :(

Może czas w jakiś sposób systemowo się nad takimi przypadkami zastanowić i
temu przeciwdziałać... Bo jak nie to partyzantka się zaczyna.