[Czuwaj] Poszanowanie polskiego prawa Re:Odszkodowanie i komornik

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Pią, 28 Kwi 2006, 12:29:13 CEST

Michał Górecki napisał(a):

> [...]
no właśnie, bo mnie nurtuje pytanie, czemu do sprawy musiał wkroczyć
komornik?
czemu nie wypłacono tego odszkodowania normalnie, po uprawomocnieniu się
wyroku?
przecież byłoby to sporo tańsze (o koszty egzekucji i karne odsetki) i
nie podważałoby zaufania
do organizacji.

Marcin