[Czuwaj] Poszanowanie polskiego prawa Re:Odszkodowanie i komornik

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 28 Kwi 2006, 14:30:59 CEST

Wybacz Zubku, iż wobec ewentualnego widma spędzenia przez moje dzieci wakacji w Warszawie, umyka mi ten dystans. Zanika spojrzenie na całość ruchu i organizacji. Pojawiają się nie licujące z postawą instruktora zachowania

Taka drobna ludzka słabość.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ