[Czuwaj] Poszanowanie polskiego prawa Re:Odszkodowanie i komornik

Pią, 28 Kwi 2006, 14:39:54 CEST

----- Original Message -----
From: <Rafal.Suchocki w pse.pl>
To: <jossarian w harcerstwo.net>; <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 28 April 2006 14:30
Subject: RE: [Czuwaj] Poszanowanie polskiego prawa Re:Odszkodowanie i
komornik

Wybacz Zubku, iż wobec ewentualnego widma spędzenia przez moje dzieci
wakacji w Warszawie, umyka mi ten dystans. Zanika spojrzenie na całość ruchu
i organizacji. Pojawiają się nie licujące z postawą instruktora zachowania

===

Zwłaszcza, że to rodzi szanse o kolejne procesy, tym razem przegrane
bezapelacyjnie przez ZHP. A nawet da radę w postepowaniu nieprocesowym -
skoro ktoś wpłacił pieniądze np. na obóz, to ma prawo pojechać - albo dostać
kase z powrotem. W realnym terminie.

DJD