[Czuwaj] Poszanowanie polskiego prawa Re:Odszkodowanie i komornik

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pią, 28 Kwi 2006, 14:32:58 CEST

----- Original Message -----
From: "phm. Jossarian" <jossarian w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, April 28, 2006 2:11 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Poszanowanie polskiego prawa Re:Odszkodowanie i
komornik

> wpłacających pieniądze na wycieczkę
> są wstanie zrozumieć sytuacje.
> HUKS-ów? Jak im wytłumaczyć, żeby tego > nie robili?
>
> Ja wiem, że nie stało się dobrze - powiem więcej stało się źle, bardzo
> źle.
> Nie powinno tak być, by błędy jednego środowiska tak bezpośrednio i
> boleśnie
> dotykały innych. Ale... jesteśmy jedną organizacją...i razem odpowiadamy
> za
> wszystko co robi każdy instruktor i warto o tym pamiętać przy wszystkich
> działaniach.

> [...]
Czy ktos z Was ma doswiadczenie i informacje jak wyglada kwestia OSP? Bo o
ile ja sie orientuje, to kazda jednostka OSP ma wlasny statut, osobowosc
prawna, wlasne konto... czy moze sie myle? Czy to sprawia, ze nie sa jedna
organizacja? Nie! I do tego sa organizacja pp, jak ZHP.

Dla mnie, to nie do pomyslenia, zeby w organizacji, ktora ma takie idealy
zmuszac instruktorow do kombinowania. A do tego zmusza sie nas przy roznych
okazjach. I to jest przykre, bo nikt z nas, jesli kombinowal, czy kombinuje,
to na pewno nie z nieprzymuszonej woli, a zmuszony i nauczony przykrymi
doswiadczeniami. :(

Z nieoficjalnych informacji wiem, ze dwa srodowiska harcerskie w Szczecinie
maja dosc i chca zalozyc OSP Szczecin, calkowicie niezaleznie od siebie
(zastrzegam, ze nie chodzi tu o mnie, czy o moje srodowisko - Szczep).
Przynajmniej nie beda sie martwic o to, ze konta im zajmnie komornik, a i
latwiej pieniadze z grantow bedzie pozyskac, bo u nas choragiew ma
zaleglosci, a odbija sie to na hufcach, przy pozyskiwaniu srodkow.

Pozdrawiam
Viking-Szczecin