[Czuwaj] Poszanowanie polskiego prawa Re:Odszkodowanie i komornik

phm. Jossarian jossarian w harcerstwo.net
Pią, 28 Kwi 2006, 14:11:18 CEST

> Komornik dokładnie  wyczyścił nasze konto. G00rek wspominał już tu o
wpłacających pieniądze na wycieczkę
> instruktorską. Ale to są instruktorzy, którzy (z trudem, bo z trudem) ale
są wstanie zrozumieć sytuacje.
> Podejrzewam, iż w tej sytuacji jest kilka innych hufców.
> Odpowiedz mi Bartku - jak w takim przypadku instruktorzy mają nie zakładać
HUKS-ów? Jak im wytłumaczyć, żeby tego > nie robili?
> Ja nie prowadzić lewej księgowości? Jak nie ukrywać części wpłat?
> s00hy
> Hufiec Warszawa Praga Północ

Ja wiem, że nie stało się dobrze - powiem więcej stało się źle, bardzo źle.
Nie powinno tak być, by błędy jednego środowiska tak bezpośrednio i boleśnie
dotykały innych. Ale... jesteśmy jedną organizacją...i razem odpowiadamy za
wszystko co robi każdy instruktor i warto o tym pamiętać przy wszystkich
działaniach.
Tak naprawdę to tylko pojedyńczy przypadek, pierwszy taki i myślę, że nie
można, przy cały szacunku dla tragedii hufcowych kont, wyciągać takich
wniosków i usprawiedliwiać w ten sposób wyprowadzania pieniędzy poza
organizację.
Trochę więcej dystansu i spojrzenia na całość interesu ruchu i organizacji.

Zubek