[Czuwaj] Poszanowanie polskiego prawa Re:Odszkodowanie i komornik

Pią, 28 Kwi 2006, 17:38:59 CEST

----- Original Message -----
From: "Tomasz Werner" <twerner w igf.edu.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, April 28, 2006 2:09 PM
Subject: RE: [Czuwaj] Poszanowanie polskiego prawa Re:Odszkodowanie i
komornik

> Jeszcze dwa slowa komentarza..
> 1. wciaz legalne jest trzymanie srodkow na posiadanych od wiekow
> ksazeczkach PKO szczepow i druzyn (traktowane sa jako czesc kasy
> druzyny). Z takiej ksiazeczki koszmarnie trudno jest zrobic przelew
> wiec chyba tez komornik mialby trudnosc z wyciagnieciem tych srodkow)

Zwłaszcza że PKO ma często bardzo dziwnie opisanych "właścicieli"
tych książeczek, zwłaszcza gdy sa to książeczna na druzyny
;-)

> 2. Komornik wszedl na konta w najgorszym momencie
> - tam tez sa srodki  z 1%..... a one sa bardzo znaczone
> ....i musza byc wydane do konca 2006 roku

Nie jestem tego pewny, ale chyba w zeszłym roku
podobno była juz gdzieś awantura
o zajęcie wyodrębnionego konta 1%
jakiegoś stowarzyszenia.
I podobno wyszło na to że komornik nie może się
tykać tych kont bo to są jakby "podatki".
Może warto by to sprawdzić ?

Czesław