[Czuwaj] Poszanowanie polskiego prawa Re:Odszkodowanie i komornik

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Sob, 29 Kwi 2006, 01:47:56 CEST

::a jak to bedzie teraz  przy formie  osobowosci prawnej  chorągwi
komornik
::tez bedzie  mogl  zajac konta z   z innych  charągwii ?

Tak. Ciągle będziemy jednym stowarzyszeniem.

Seascout

Oczywiście Druh Wiceprzewodniczący ma rację. Dodałbym tylko, że jednak
podwójna osobowość nieco utrudni komornikom egzekucje. Najpierw bedą sobie
hasać po kontach danej choragwi i dopiero w przypadku braku środków będa
mieli możliwość dobrac się do innych :-)
I mówie to uczciwie jako ciągle przeciwnik rozszczepiania osobowości i
zwolennik nieco zmodyfikowanej koncepcji Druha z konferencji poznańskiej :-)

A wracając do omawianego konkretnego przypadku. Nie byłoby komornika,
gdybyśmy jeszcze w poprzedniej kadencji poważnie traktowali tą sprawę. Gdyby
była uczciwa rozmowa i świadomość, że za chwilę ZHP dojdzie jeszcze jedno
zobowiązanie.
Ale czego ja tu się domagam... Skoro RN nie miała świadomości
stanu zobowiązań ZHP w chwili podejmowania uchwały o sprzedaży hotelu... I z
entuzjazmu pozbycia się wszyskich długów zostało nam to co zostało.

Uczciwie także dodam, że obecne władze starają sie otwacie rozmawiać z nami
o problemach ZHP. Na brak danych nie można narzekać. I to także ona w tym
roku podniosły w końcu sumę ubezpieczenia. Choć dałbym głowę ( i
potwierdziło mi to dziś 3 znaczacych członków poprzedniej RN), że byliśmy
informowani o tym, że takie wydarzenia miało miejsce z pół roku przed
Zjazdem!

I jeszcze o tym skautingu :-) Ja mam naturalny odruch zachowawczy nie wobec
samych skautów, tylko ich miedzynarodowych organizacji. I nie przekonasz
mnie Rafale, abym zrezygnował z zstawiania na przykład wielkości składki
międzynarodowej ZHP z opłata za polisę OC. Bo to wychodzi jakieś 400-500
tysiecy złotych w stosunku do 6.000 zł!
Wiem, że mi nie wypada, ale ciśnie sie na usta, że mam w .... taką rację
stanu! Ale nie oderwałem sie od ziemi, więc zaglądnij do mojej interpelacji
i zobacz, że jednak uwzględniam tam składkę na międzynarodowa biurokację :-)
SW