[Czuwaj] Poszanowanie polskiego prawa Re:Odszkodowanie i komornik

Grzegorz Jurek goja73 w poczta.onet.pl
Sob, 29 Kwi 2006, 09:52:29 CEST

> PC=====================================
> Słyszałem opinię że tak,
> ale dopiero po WYCZERPANIU
> możliwosci egzekucji od "winnej" chorągwi.
> Czesław

[goja73] a ja rozmawiałem z komornikiem, który stwierdził, że w przypadku
egzekucji wysyła pismo do bankowej centrali i zależy to zatem od tego co
wpisze, czy ZHP, czy też chorągiew X...ma mieć zblokowane konta
czyli wcale nie musi wyczerpać zasobów jednej chorągwi...
zatem jak to jest z tym zajmowaniem kont, tak naprawdę?
podwójna osobowość miała nas przed takimi rzeczami zabezpieczać?
czy zatem nie będzie również lekiem na uzyskiwanie zaświadczeń
o niezaleganiu z ZUS-u i US?
Czy ktoś mógłby mi to wyjaśnić?
hm. Grzegorz Jurek
ZHP Łódź-Widzew