Re: [Czuwaj] Fundusz Grażyńskiego

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Śro, 2 Sie 2006, 14:38:50 CEST

----- Original Message -----
From: "Marek Jedynak" <marek_jedynak w o2.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, August 02, 2006 1:10 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Fundusz Grażyńskiego

Darek Mołodecki napisał(a):
> a co sądzicie  aby na  stronie  byly publikowane  dokladne  dane tych
> ofert co  wygraly  tzn  pełny opis na co poszły  pieniądze   z grantu
> niech to  słuzy ogółowi . a  inni  nauczą się o co można wnioskować

A ja bym był przeciwny wieszaniu na stronie wniosków od wnioskodawców.
Jakby nie patrzeć jest to swoista "tajemnica biznesowa" środowiska, w
jaki sposób ubiegają się o dotacje i w jaki sposób piszą wnioski.

Lepiej dać wędkę niż rybę, dlatego proponuję zorganizować warszataty z
pisania grantów w hufcach dla chętnych. Miałem okazję prowadzić takie
dla KH ZHP Kielce-Miasto i myślę, że przyniosło to o wiele więcej
pożytku niż wklejenie kolejnego wypełnionego wniosku. Za chwilę
wszystkie w ten sam sposób będą wyglądać.
A gdzie oryginalność, która właśnie decyduje o wyborze i wygranej danego
wniosku?

Pozdrawiam!
MJ

 a jakies  materiały z takiego  kursu masz i czy  mogłbyś sie   nimi
podzielic  ?

chetnie  bym  skorzystał