Re: [Czuwaj] Fundusz Grażyńskiego

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Śro, 2 Sie 2006, 14:42:20 CEST

 wysylam jeszcze raz  bo  do mnie  nie doszedl i  w archiwun listy postu tez
nie ma

. a  inni  nauczą się o co można wnioskować

> Ocho i znów polecą głosy o gotowcach na stronach, i "bez płodności"
> pomysłów pośród instruktorów. No chyba że "jakoś takoś" przystępnie to
> myśle że było by to jak najbardziej na miejscu.
>

> --
> Pozdrawiam i Czuwaj!
> phm. Przemysław "Chaber" Chabros HO
> Drużynowy - V Drużyny Harcerskiej "Patria"
> im. Powstańczej Poczty Polowej
> Naczelnik - Poczty Harcerskiej 150 Świnoujście
> Hufiec Ziemi Wolińskiej w Świnoujściu
> Chorągiew Zachodniopomorska - ZHP
> http://www.patria.harc.pl/
> patria w swinoujscie.com.pl

ale właśnie dzieki temu zobaczymy na co ida nasze pieniądzez z 1 % . W
innych  fundacjacch i  funduszach  istnieje obowiazek upubliczniana
projektów  aby właśnie  słuzyły ogółowi do  wykorzystania.Dlatego jestem za
tym iz  zeby te nasze  akcje   zfinasowane prze z granty były jawne.Sam
jestem nimi zainteresowany  gdyż może jakiś ciekawy  projekt  wykorzystałbym
w w swojej pracy.
Takze uważam że  programy  i projekty ,ktore  pozyskały pieniądze z innych
zrodeł powinny byc  publikowane, niech  sluża  za przykład. Wiele  drużyn
uważa ,zę tylko olbrzymie i bardzo  ambitne  programy  mogą liczyć na
dofinansowanie ,a  życie pokazuje , że bardzo proste  oferty ale potrzebne
srodowiskom  mogą liczyć na  pomoc w  finansowaniu.

A tak w  wogołe to  dział  pozyskiwania  środków  czy pozyskiwania  mógłby
stworzyć  baze   gdzie można  pozyskiwac  środki , jakby co  to  służe
swoją baza  na początek  , która  posiadam,gdyz  rzeczywistośc pokazuje że
taka baza jest potrzebna  , bo na strony   fundacji   i innych donatorow
trzeba regularnie   wchodzic i   ze  cześc  nawet informacji o  juz nie
aktualnych  projektach  jest potrzbna  , gdyz  wielokrotnie te  same
projekty  są  uruchomiane  co rocznie   i wtedy mozna  sie na nie  załapac

Darek Mołodecki
www.jdm.pl
gg  1864193

 a patrząc na  gotowce to od ilu  lat  wykorzystywane sa propozycje    z
ksziazki zuchy i nikt jakpos   nie  mówi  o  kopiowaniu.

Darek Mołodecki
www.jdm.pl
gg  1864193