[Czuwaj] Fundusz Grażyńskiego

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Śro, 2 Sie 2006, 16:41:20 CEST

Darek Mołodecki napisał(a):
> ale właśnie dzieki temu zobaczymy na co ida nasze pieniądzez z 1 % . W
> innych  fundacjacch i  funduszach  istnieje obowiazek upubliczniana
> projektów  aby właśnie  słuzyły ogółowi do  wykorzystania.Dlatego
> jestem za
> tym iz  zeby te nasze  akcje   zfinasowane prze z granty były jawne.Sam
> jestem nimi zainteresowany  gdyż może jakiś ciekawy  projekt
> wykorzystałbym
> w w swojej pracy.
> Takze uważam że  programy  i projekty ,ktore  pozyskały pieniądze z
> innych
> [...]

W tym wypadku jedynym rozwiązaniem dla mnie było by umieszczanie opisów
projektów. NIE GOTOWCóW, ale skrótów z tego na co rzeczywiście szły
pieniądze. Może się nie zrozumieliśmy. Jeżeli mowa o krótkiej
charakterystyce projektu, jestem za. Nie chciałbym jednak, aby dokładnie
wszystkie materiały z moich wniosków wychodziły na światło dzienne, gdyż
w ten sposób wykorzystuję swoje umiejętności także poza ZHP.

Co do moich materiałów ze szkolenia, przyznam się, że nie mam ich.
Miałem wówczas rzutni, net i dostęp do kompa oraz wiele wiele czasu na
analizę grantów za pomocą "stop-klatki" oraz wykorzystania moich
wniosków, które kiedyś składałem. Więc przykro mi niezmiernie, że nie
pomogę.

--
Marek Jedynak
www.hss-zhp.prv.pl